انسان یعنی مستاجر. و مستاجر یعنی موقتی. و موقتی یعنی هر آنچه را که به تو بخشیده اند روزی پس خواهند گرفت. و این یعنی
ببخش قبل از آنکه فرصت فرا رسد. ببخش تا دیگران نیز ببخشند. تا بخشی از حلقه ی ببخشی باشی که روزی خود تو را فرا گرفته بود. شاید هدف از آفرینش جز بخشش نباشد ...زندگی کوچک نیست ... اگر هنوز هست ، بازی و لبخند و دستات ...زندگی کوچک نیست ... اگر هنوز هست ، چشمات و صدات و بوی پیرهنت ...زندگی کوچک نیست ... اگر در پیچ های سر گیجه آورش ... یا شیب های نفس گیرش ...یا تندبادهای سخت اش ، هنوز مجالی هست برای تماس پیشونی و شونه ات ...زندگی کوچک نیست ... اگر هنوز هست :آب و دوچرخه و دوستت دارم ...خیلی وقت بود که دلم اینجور خستگی ای رو می خواست ... خدایا شکرت . سلام زلزله ......
ادامه مطلبما را در سایت سلام زلزله ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 0:48