در حاشیه ...
.....
ﯾﮑـﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘـﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨـﻪ ﮐـﻪ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧــﺪﺭﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ...
ﺑﻌﺪ ﺑﺎ یکیشون ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺑﺸﻪ ...
ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﮐﻪ ﺟﺪﺍﻣﻮﻥ ﮐﻨﻪﯾﻪ ﭼﮏ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺑﺰﻧﻢ ﺑﮕﻢ :
ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﺳﺖ ﮐﻤﯽ ﺍﺯﺍﻭﻥ ﻧﺪﺍﺭﯼ !
ﺑﻌﺪ ﺟﻔﺘﺸﻮﻥ ﺩﺳﺘﺎﻣﻮ ﺑﮕﯿﺮﻥ ﺑﮕﻦ :
آﻗﺎﻣﻮﻥ ﺑﺎﺵﺳﺎﯾﻪ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﺑﺎﺵ !!!
ﺑﻌﺪ ﻣﻨﻢ علی رغم ﻣﯿﻞ ﺑﺎﻃﻨﯿﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﻢ !
.
.
یه همچین آدم مهربون و احساساتی ای هستم من ...
.....
ما یه مزیت خیلی خوبی که داریم اینه که
وقتی که بزرگ شدیم ، و به مامان و بابا تبدیل شدیم
سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه
یکی میکوبیم پس کلش
میگیم بیار بالا ببینم چی داشتی میدیدی ؟
....
اینایی که میگن شبا نباید چیزی خورد، شکر اضافی میخورن، اگه نمی شه پس یخچال چرا چراغ داره؟
....
تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه ؟
...
تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد میکنیم پولامونو میذاریم اونجا
ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکار هاشو هم زنجیر کرده
...
- تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن!
مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من!
میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!
....
اگه خواستی با یه دختر ازدواج کنی، زیاد درگیر این نشو که پدر و مادرش
کی هستن و خانوادش از نظر مادی و معنوی در چه سطحی هستن !
تحقیق کن توی لیست دوست پسرای دوران مجردیش، دوستات یا آشنایانت نبوده باشن
تا وقتی خواستی برای همسرت شیرینی بخری ، رفیقت نگه : ناپلئونی بخر زنت دوس داره
...
تا حالا دقت کردین تو کل کل های ایرانی ها،
همیشه همه برای خودشون متاسفند؟
....
هر ادمی باید یه مخاطب خاص داشته باشه که شبا قبل خواب
ازش بپرسه : تو مال منی ؟
اونم بگه : ینی شُتر بیشتر از تو میفهمه ! خو معلومه که
مال توام خره ! حالا بگی بکپ
....
احتمال میدم ضربالمثل یک دست صدا نداره قبل از اختراع بشکن گفته شده باشه !
...
ما را در سایت سلام زلزله ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160